نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2066
-
الف
+

اینستاگرام شبکه آی فیلم2 صدهزارتایی شد

اینستاگرام شبکه آی فیلم 2، بیش از 100هزار مخاطب فعال و واقعی از سراسر کشورهای فارسی زبان دنیا را به خود اختصاص داد.

از آغار فعالیت شبکه آی فیلم 2 در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس «Ifilmtv2» بیش از دو سال گذشت و اکنون این گنجینه مجازی که شامل بیش از هشت هزار سکانس ماندگار از فلم و سریال های ایرانی است، توانسته بیش از 100هزار مخاطب فعال و واقعی از سرتاسر کشورهای فارسی زبان دنیا را به خود اختصاص دهد.

شبکه جهانی آی‌فیلم2 با اشتراک گذاشتن سکانس‌های جذاب فلم‌ها و سریال‌ها، آنونس فلم و سریال های جدید، جدول نشر، اعلام مهمتر‌ین اخبار فرهنگی و هنری و... با مخاطبان خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام Ifilmtv2 همراه است.

در این جا قصد داریم بخش های جذابی از فعالیت صفحه رسمی تلویزیون آی فیلم 2 را در اینستاگرام را به معرفی بگیریم.

جدول نشر روزانه 

مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 در این صفحه، همه روزه در اولین ساعات روز شاهد نشر تصویری از زمان نشر سریال ها و برنامه های این شبکه به وقت ایران، افغانستان و تاجیکستان می باشند.

سکانس های جذاب و دیدنی از سریال ها 

یکی از بخش های پرطرفدار صفحه اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2، نشر سکانس های جذاب و تماشایی از سریال های پرطرفدار ایرانی در تمامی ژانرهای درام، کمیدی، پولیسی و تاریخی می باشد.

گفتنی است که نشر فلم نماها، فلم آواها و طنزنماها از فلم و سریال های در حال نشر از این شبکه در صفحه اینستاگرام آی فیلم 2 در اولویت قرار دارد.

نشر برنامه های تلویزیون آی فیلم 2 

مخاطبان شبکه آی فیلم 2 اگر به هر دلیلی موفق به تماشای برنامه های این شبکه از جمله «پنجره آی فیلم»، «سینما آی فیلم»، «گزارش ویژه» و ... از تلویزیون نشدند، بدون هیچ نگرانی می توانند در بخش IGTV صفحه اینستاگرام ما به آن دسترسی پیدا کنند.

نشر جدیدترین اخبار روز ایران، افغانستان و جهان

یکی از بخش های همیشه فعال و جذاب اینستاگرام شبکه آی فیلم 2، استوری هایی است که روزانه روزرسانی می شود.

این بخش همچون جعبه ای از سرگرمی هاست که می توانید در کنار مطلع شدن از جدیدترین اخبار فرهنگی و هنری و سینمایی ایران، افغاستان، تاجیکستان و... سکانس های کوتاهی از نشرات این شبکه را نیز تماشا کرده و حتی در بخش هایی نظیر «نظرسنجی» و «سوال» و ... اشتراک کنید.

آگاهی از سلیقه و درخواست شما 

همچنین یکی از فعالیت های صورت گرفته در اینستاگرام آی فیلم2، طرح نظرسنجی به منظور اطلاع یافتن از سلیقه مخاطبان می باشد و مخاطبان شبکه آی فیلم 2 با ثبت نظرات خود در این بخش، می توانند در نشرات مورد علاقه خود از این کانال تلویزیونی سهیم شوند. 

اگر هنوز موفق به دنبال کردن آی فیلم2 در اینستاگرام نشده اید می توانید با ورود به آدرس instagram.com/ifilmtv2 ما را همراهی کرده و از مطالب و ویدیوهای جذاب و تماشایی که برای شما تهیه کرده ایم لذت ببرید.

م ح

نظر شما
ارسال نظر